z

Çizgi Roman Ara

INFINITY COUNTDOWN: DAREDEVIL 001 TÜRKÇE ÇIKTI!



Infinity Coutdown'a dair her şeyi çevireceğimizi söylemiştik. Biliyoruz biraz ağırdan ilerliyoruz affola. Yavaş yavaş da
 olsa hepsini yapacağız. Şimdiden anlayışınız
 için çok teşekkürler. Herhangi bir isteğiniz 
olursa da yoruma beklerim efenim..
İyi okumalar!..

Bizi hala Instagram'da takip etmedin mi?
Herhangi bir sorun varsa ordayız kanki..

Bu seriyi takip etmeniz için bu sayıdan önce Infinity Countdown'ı okumalasınız. Buyrun efendim onu da
aşağıya bırakıyorum...



Şimdi Hazırsın! 
Bu arada kapak çok harika değil mi ya??


Bizi hala Instagram'da takip etmedin mi?
Herhangi bir sorun varsa ordayız kanki..

Okumada sorun çekenler olursa diye 
aşağıya okuma listesi bırakıyorum.




8 yorum:

  1. Koy
    anına varım bdjdhfbdhdhfh

    YanıtlaSil
  2. Bu seriye hız verin lütfen bide en sevdiğim karakter thor diyorsunuz sitede bi tane thor çr yok

    YanıtlaSil
  3. Sakin emir falan etmemiştim özür dilerim

    YanıtlaSil
  4. Thor çr istedim sadece

    YanıtlaSil
  5. Bu serinin devami gelecek mi arkadaslar?

    YanıtlaSil