z

Çizgi Roman Ara

VENOM (2018) 012 TÜRKÇE ÇIKTI!













Yıllar önce, inanılmaz örümcek adam yanlışlıkla simbiyot adı verilen değişik bir uzaylı organizması ile bağ kurdu. Kostümün onun beynini okuduğunu ve bağlarını sürekli yapmak istediğini fark ettiğinde, örümcek adam kostümü reddetti. 
İhanete uğrayan ve ölüme terk edilen simbiyot, istekli bir vücudu; Hayatı yine örümcek adam tarafından mahvedilen bir gazeteci olan Eddie Brock'ta buldu. Eddie, simbiyotu sıcak karşıladı ve ikisi birleşip, örümcek adamdan intikamlarını alma yemini ederek tek bir varlık haline geldiler.


Bizi hala Instagram'da takip etmedin mi?
Herhangi bir sorun varsa ordayız kanki..

Çizgi Romanları okumada ya da indirmede 
sorun yaşıyorsanız. Aşağıdaki link.
















12. sayının balonlamasını yapan Çizgi Bölgesine 
teşekkürlerimizi sunarız: Onların bloguna da aşağıdan ulaşabilirsiniz;





29 yorum:

  1. sizin sikinizi yiyim beeeeeeeeeeeeee

    YanıtlaSil
  2. #3 sayısı ne zaman yayımlanacak reis?

    YanıtlaSil
  3. Hocam devam edecek misiniz seriye?

    YanıtlaSil
  4. Devamı ne zaman gelir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devam ediyoruz hikayeye 4 de en geç 2 haftaya gelir.

      Sil
  5. Lethal Protector çevrilir mi? (Eski olan)

    YanıtlaSil
  6. indiriyorum ama dosya açılamıyor diyor bunun çözümü nedir

    YanıtlaSil
  7. hocam indirme linklerinde ki dosyaların arasında boyut farkı var. Bu ne ifade ediyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandığımız fotoğraflrı kaydederken kaliteyi farklı düzeyde seçiyoruz. Bu da toplam boyutu etkiliyor.

      Sil
  8. Abi efsanesin kalsın eline saglik

    YanıtlaSil
  9. Hocam ben başladım okuyorum ve cidden harika elinize sağlık ama şöyle bir sorunum var 4. bölümü indirip giriyorum comic screenden boş çıkıyor link mi kırık?

    YanıtlaSil
  10. Neden 7 gelmedi hâlâ

    YanıtlaSil
  11. Hocam galiba venomu saldınız artık beklemiyorum ve buradan gidiyorum saygılar

    YanıtlaSil
  12. 6. seri son mu ? 7.ci seri çıkmayacak mı ?

    YanıtlaSil
  13. ODINSON0/instagram12 Haziran 2019 22:58

    Admin okuma sırası yapsan güzel olur tüm marvel çr leri için (marvel now da dahil , bireysel seriler de dahil thor,ironman... fln ) ÇÜNKÜ BEN RASTGELE OKUYORUM İÇİMDE Bİ HUZURSUZLUK OLUYO <3 GALP

    YanıtlaSil
  14. Hocam 13 ne zaman gelir efsane eline koluna sağlık

    YanıtlaSil
  15. 13. sayı ne zaman

    YanıtlaSil